Jak se mohu stát recenzentem knih?

Mnoho lidí s kombinovanou láskou ke čtení a psaní rozhodne, že se chtějí stát recenzentem knih.Ačkoli neexistují žádné specifické vzdělávací požadavky na to, aby se stal recenzentem knih, většina z nich má alespoň střední školu diplom a často vysokoškolský titul v literatuře nebo související oblasti.Anglické tituly nebo psaní titulů jsou také oblíbenými volbami pro profesionální recenzenty knih.Editoři novin, časopisů a webových stránek nemají žádný nedostatek spisovatelů na volné noze, kteří chtějí kontrolovat knihy.Z tohoto důvodu je důležité se předem dozvědět co nejvíce o kontrole knih a individuální publikaci.Přečtěte si co nejvíce recenzí knih, abyste získali smysl pro tón a obsah nalezený v recenzích.Pamatujte, že recenze knih jsou tradičně poněkud méně formální než kritika knih napsaná kritiky;Recenze mají tendenci se více soustředit na recenzenta, názor na S, jakož i na vnímané výhody knihy, spíše než na více technických literárních informací.

Když se chcete stát recenzentem knihy, je důležité určit žánr, ve kterém si přejetepsát.Většina recenzentů knih se zaměřuje na jeden konkrétní žánr, jako jsou tajemné romány, literatura, populární fikce nebo historická fikce, abychom jmenovali alespoň některé.Měl by to být žánr, ve kterém se vám líbí čtení a je relativně informován o společných tématech a vykreslovacích zařízeních.Mějte na paměti, že recenze knihy by měla diskutovat o spiknutí a tématech, aniž byste rozdali konec;Kromě toho se většina recenzentů knih snaží najít něco pozitivního o knize, i když si knihu nelíbily celkově.

Dále je nemožné stát se recenzentem knih, aniž by se posadil a psal nějaké recenze.I když nikdy nejsou zveřejněny, je důležité mít vzorky, které ukazují editory, protože většina si nebude najmout recenzenta bez některých vzorků.Může být snazší začít psát pro univerzitní noviny, když je stále na vysoké škole nebo psaním pro místní noviny nebo knihkupectví.Další možností je psát recenze zdarma a zveřejnit je do blogu.Jakmile budete mít několik publikovaných kusů, bude snazší získat více úkolů.

Většina recenzentů knih jsou spisovatelé na volné noze, kteří jsou placeni za kus, pokud jsou vůbec placeni.Někteří jednoduše píšou recenze knih na dobrovolnickém základě a výměnou obdrží bezplatné knihy, které si můžete prohlédnout, někdy před jejich data zveřejnění.Nejdůležitější radou pro někoho, kdo se chce stát recenzentem knih, je jednoduše psát a vždy splňovat přiřazené termíny.Stejně jako každá jiná kariéra psaní na volné noze může být obtížné začít, ale pro někoho, kdo má rád čtení knih a psaní o nich, je to skvělá volba.